"راهم بده به آسمون"

متن مرتبط با «بيا» در سایت "راهم بده به آسمون" نوشته شده است

تا خدا فاصله اي نيست بيا

  • نیلوبلاگ

    اينكه صميميترين دوست آدم تو زندگي خدا باشه خيلي خوبه يعني بزرگترين نعمتهxa0همش دارم به امتيازاتم فكر ميكنم كه كي به حدنصاب ميرسهxa0 شمارشش رو هم ندارمxa0 همون بحث اعتمادسxa0 تو نرم افزار خودش ثبت شدهxa0 يه روزي يه جايي يه طوري خاص بهم نشون ميده كه خودش ميدونه وقتشه ... ...

    ادامه مطلب