اسفند را باید خستگی در کرد

خرید بک لینک
اسفند و کیک شکلاتی و همراه با قهوه مخصوص خودم

یک مراقبه جانانه با عشق و بعد ارامش دوباره

خونه تکونی تمیز دل

مرور خاطرات خوب و بد یا زشت و زیبا

و در اخر یه بدرقه ی تلخ غمگین نامفهوم وپر از خالی

و دوباره دل دادن و دل بستن دل یک عاشق به پیغامی

و ساختن خمار الوده با جامی ....... و ..... و ........

و این هم از ته دل ههههههههیییییییییییییی

"راهم بده به آسمون"...

ما را در سایت "راهم بده به آسمون" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 299 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 18:58

صفحه بندی