من از فردايي روشن با تو ميگويم

خرید بک لینک
خوش به حال آسمون كه هروقت دلش بگيره بي بهونه ميباره

به كسي توجه نميكنه / از كسي خجالت نميكشه

اينقدر ميباره تا آبي بشه آفتابي بشه

كاش ميشد مثل آسمون بود

وقتي دلت گرفت ميباريدي تا افتابي بشي

بعدش انگار نه انگار كه بارشي بوده

"راهم بده به آسمون"...

ما را در سایت "راهم بده به آسمون" دنبال می‌کنید

برچسب: فردايي,روشن,ميگويم, نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 3:43

صفحه بندی