يه مرداد پر از خوبي ها

خرید بک لینک

چه حس خوبی ست،

اینکه در کسي تمام خوبي ها را پیدا کنی،

خوبی هایش را بگذاری جلوی چشمانت،

و کیف کنی از انتخابی که کرده ای...

چه حس خوبی ست،

همه چیز را در یک نفر خلاصه کنی،

و بعد بنشینی هی بشماری، هی بشماری،

انقدر که زندگی کفاف شمردن خوبی هایش را ندهد.

چه حس خوبی ست، هر صبح، هر شب،

هر لحظه از زندگی ات را در آغوش کسی خلاصه کنی،

که معمولی ست، اما همین انسان معمولی،

عجیب تو را عاشق خودش کرده باشد...

تجربه های گوناگون را فدا کنید،

اما این حس خوب را از خودتان دریغ نکنید...

"راهم بده به آسمون"...

ما را در سایت "راهم بده به آسمون" دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 18:30

صفحه بندی